Routes in España / Cataluna / Sant Pau De La Guardia
Pràcticament el mateix recorregut de la ruta 100402 però ara en sentit invers del Bruc a Barcelona. Colls:
Pujada a la Tossa, la Censada, pujada a la Llacuna, Creu de Aragall desde Gelida i Creu de Olorda desde Molins.
En general el recorregut és en sentit descendent i per això ha pujat la velocitat promig en relació a la resta de sortides fins ara.
Sortida curta desde El Bruc fins Serra Alta, el Bruc
Sortida desde El Bruc fins Sant Pau de la Guàrdia i tornada al Bruc
Ruta desde El Bruc, pasant per Serra Alta, després anar cap Esparreguera i pujant cap Collbató fins a la Vinya Nova i tornant al Bruc. Ruta molt maca i amb unas vistes excelents.
Sortida de Can Solà a Barcelona.
Per Piera, S.Sadurní, Olivella, Parc del Garraf i pujada a les antenes del Rat Penat. Després baixada fins a Castelldefels i pujadeta a S.Climent de Llobregat, S.Boi, S.Feliu, S.Just i caseta.

