Radroute in Montesquiu, Katalonien, Spanien

LLUÇANÉS Santa Margarida de Vinyoles - Alpens - Sora

Magnífica ruta per conèixer aquest bonic racó del Lluçanés. <br />La ruta s'inicia a Montesquiu, la pujada comença al cpa de 3 kms, en agafar un trencall des de la carretera de Sora. La pujada es fa molt farregosa donada la gran quantitat de pedra que fa molt difícil l'ascens per la manca de tracció de les rodes. Valdria la pena buscar una pista alternativa. Un cop a casi 1100 es creua Sant Sadurní de Sovelles on val la pena vuere l'esglèsia. Llavors comença la pujada cap a Santa Margarida de Vinyoles, creuant prats i corriols plens de bestiar i d'una frondositat sorprenent. Molt recomanable. <br />El descens el vam fer pel GR-1 (només una part, perquè la majoria de trams no són ciclables) i una pista que ens va dur a Alpens. Finalment, descens a Sora per una magnífica pista (El camí de Sora) que surt a mà esquerra baixant per la carretera en direcció Prats de Lluçanés. <br /> <br />Vull agrair al meu amic Andreu R per haver-me descobert aquestes contrades.