Radroute in Destrnik, Destrnik, Slowenien

Dolga kolesarska pot po občini Destrnik CLONED FROM ROUTE 886773

Začetek poti v Janežovcih pri bivši opekarni (Ciglenci) ali pri baru Črni gad. Zavijete v smeri proti Ptuju. Po kilometru vožnje je na desni pizzerija Pri Mici, kjer imajo tudi travnato nogometno igrišče. Nekaj  sto metrov naprej zavijete desno in nadaljujete mimo cvetličarstva Marinič, nato opazite usmerjevalno tablo na levo proti družinskemu podjetju Pri Omi takoj zatem prispete do ovinka v katerem stoji Sevrova kapela. Pot nadaljujete naprej in počasi se začne cesta vzpenjati proti cesti Ptuj - Mestni Vrh - Grajenščak. Po tej poti boste prevozili kar nekaj kilometrov. Vseskozi vas bodo spremljali vinogradi, pestra gričevnata pokrajina in lep razgled daleč naokrog. Na Drstelji se lahko odločite za postanek pri Okrepčevalnici Turizem na vasi ali kar nadaljujete pot proti Grajenščaku. Pri Gajserovi kapeli, zapeljete naravnost na makadamsko cesto, ki poteka skozi gozd ta odsek je dolg  2 kilometra. Priporočamo postanek pri križu na Gomili, saj je tam izredno lepa razgledna točka. Od tu naprej se cesta spušča proti Gomili, kjer se lahko posladkate pri Majdi Čeh, saj pri njej nastaja slastno pecivo. Pot se naprej spušča proti Rogozniški dolini. V križišču zavijete desno in po nekaj metrih, pri pozdravni tabli Jiršovci  levo. Prečkali boste potok Rogoznico. Tu je nekoč služil svojemu namenu tudi mlin. Nadaljujete pot navkreber na levi strani opazite leseno smučarsko skakalnico, vi pa nadaljujete pot naravnost. Če si želite okrepčila na križišču zavijete desno strmo navkreber in se na vrhu hriba spustite proti vinogradniški kmetiji Lovrec, kjer vas postrežejo z dobro hrano in kapljico. Če ste nadaljevali pot naravnost, boste prispeli do Slomškove kapele. Tukaj vas usmerjevalna tabla napoti desno, pot vodi skozi gozd, ki mu pravimo Lisičjak. Pod pokopališčem zavijete desno proti Ločkemu Vrhu lahko pa se povzpnete še na pokopališče in si ogledate spominsko obeležje, ki je  posvečeno v spomin na  žrtve prve in druge  svetovne vojne ter povojnih pobojev. Čez Ločki Vrh sledite usmerjevalnim tablam cel večino časa se spuščate proti Ločiču v občini Trnovska vas. Vmes na desni opazite Kosovo kapelo pot nadaljujete po klancu navzdol, če pa pri njej zavijete desno po slabem kilometru prispete do Pukšičeve domačije, kjer je znamenje Spomin na grofe Sekelje, ko prispete v dolino ste v Ločiču, kjer zavijete desno proti Ptuju in kolesarite kilometer po regionalni cesti Ptuj – Lenart, ko prekolesarite krajši odsek te ceste, ki poteka po gozdu vas pozdravna tabla obvesti, da ste spet v občini Destrnik. Na koncu ravnine je ovinek, kjer vi zavijete levo z regionalne ceste proti Levanjcem. Ko prispete v Desence na desni strani ceste opazite prvi gasilski dom ter kužno znamenje, pot nadaljujete naprej po ravnici in lahko opazite skrbno urejene kmetijske površine, ko prispete v Levanjce vidite, da je to naselje najbolj kmetijsko naravnano v celi občini. V križišču zavijete desno in pot se začne kmalu vzpenjati, ko prispete v Dolič vas usmerjevalna tabla kmalu usmeri še malo v hrib in nato se spustite do okrepčevalnice Furman tukaj nadaljujete pot naravnost proti Zgornjemu Velovleku.  Na tem delu poti boste uživali v čudovitih razgledih na poti srečate Veršičevo kapelo nato se cesta rahlo spušča in poteka skozi gozd, ko prispete iz gozda vas usmerjevalna tabla usmeri naravnost, če pa zavijete levo prispete do ribnikov pri Petru Štarklu v Zgornjem Velovleku. Ko prispete na konec te ceste vas usmerjevalna tabla usmeri desno  po klancu navzdol proti proti Novi vasi, kjer prispete na regionalno cesto Ptuj - Lenart in tukaj zavijete desno v smeri proti Destrniku. Na poti vas bo spremljal lep pogled na veduto Destrnika. V Placarju je na desni strani Kukovčeva kapela. Še nekaj vožnje in zopet ste v Janežovcih, kjer ste pot tudi začeli.