Cycling Route in Velenje, Velenje, Slovenia

POT 26: Sopota – Plešivec – Metulj – Sveti Vid – Završe – Huda luknja

Mimo ribiške koče med Velenjskim (Plevelovim) in Škalskim jezerom (ribnik) po kolesarsko tekaški progi v dolino Sopote na Plešivec. Na vrhu klanca zavij desno v smeri Graška gora (slika A), nato po 400m še enkrat desno na gozdni makadam. Nazaj na asfalt se zopet priključiš pod spomenikom NOB. Nadaljuješ mimo Metulovega vrha do cerkve Sv. Rupert, zraven je tudi gostilna Meh (slika C - žig Šaleške PP) naprej do cerkve Sv. Vid in mimo osnovne šole (slika B), spust po makadamu v Senčne Završe in nato vzpon do ceste za Graško goro (slika D), (desno pelje nazaj proti spomeniku NOB), kjer zaviješ levo in se vzpenjaš po makadamu do Pribičnika, od koder je naprej asfaltna cesta. Nadaljuješ s spustom do glavne ceste Velenje – Slovenj Gradec, kjer je od gostilne Megalec oddaljena 350m jama Huda luknja. Nadaljuješ previdno po glavni cesti 4,72km do osnovne šole Paka (peskolom Paka), kjer zaviješ levo in se usmeriš na bivšo železniško progo in kolesariš po njej do izhodišča. Skupno 20,85km makadama.