Premium Badge Download on the App Store Get it on Google Play Turn-by-turn Navigation Offline Maps Bike Type Optimized Routing Premium Maps Custom Bike Computer Export Routes Route Previews Fall Detection Premium Support

Cycling Route in Tesero, Trentino-Alto Adige, Italy

Carbonare, Anterivo, San Lugano, Redagno

1
Open this route in Bikemap Web

Open this route in Bikemap Web

61 km
Distance
1167 m
Ascent
1171 m
Descent
-:-- h
Duration
-- km/h
Avg. Speed
--- m
Max. Elevation

About This Route

Giro di strade asfaltate (a parte brevi tratti in pavè) che si mantiene su quote inferiori a 1500 m. Partenza da Tesero, discesa a Molina di Fiemme da Cavalese. Strada per Val di Cembra, al bivio si prende la stretta strada per Carbonare, piccola frazione di Capriana; passata Carbonare per pascoli e salita con tratti duri si arriva ad Anterivo. Si prosegue oltre verso Passo San Lugano in discesa, si torna sulla SS48 e dopo poco più di 1 km di discesa bivio a destra per Redagno. La salita a Redagno è tosta, primi 2 km facili sino a Redagno di sotto poi pendenze sempre oltre il 9% e poco respiro. Il bel panorama ricompensa la fatica. occhio in discesa e rientro a Tesero via SS48.

This cycling route is ideal for: Road bike

You will cycle on the following surfaces: Paved

Route Photos

Customize this cycling route with the Bikemap route planner.

Make it yours!

You can use this route as a template in our cycling route planner so that you donโ€™t have to start from scratch. Customize it based on your needs to plan your perfect cycling tour.