Radroute in Kašina, Zagreb Stadt, Kroatien

Sljeme staza 57 - Gips - zaobilazak desno - Požgaj - prvi stup žičare - Lonjščina

Ovo je spust planinarskim stazama, gdje planinari imaju prednost. Imajte obzira prema njima, zakočite na brzinu hoda, pozdravi te nastavite dalje.<br /><br />Staza je za napredne, sve se može proći sporije, ali ima opasnih djelova, stoga veliki orpez dolje.<br /><br />Kreće se od vrha sljemena uz zadnju postaju žičare na 57-icu. Pazite sa prelascima preko ceste da Vas auto ne udari.<br /><br />Na polovici staze skrenite lijevo za Gipsovu stazu (kada budete na makadamu), a tik prije najstrmijeg djela Gipsove staze skrenete desno, na singletrack stazu, kako bi izbjegli taj loš dio Gipsove staze.<br /><br />Na jednom djelu ćete uhvatiti popriličnu brzinu pa pazite da ne promašite skretanje (vidjet ćete lijevo kao nekakav skok napravljen, po njemu idete dalje), prolazite još par skakaonica koje su napravili dečki sa DH biciklima. Skakaonice su visoke poprilično (0,5-1m) i samo najhrabriji neka idu preko njih. Pogledajte doskoke prije i što vas čeka kad se odlučite na skok (ako se odlučite).<br /><br />Kasnije se spojite taman na Požgaj prema klupicama na Lojsteku gdje idete uzbrdo na prvi stup žičare. Malo penjanja (dobro dođe za odmor ruku jer 57-ica opako drma) i onda opet spust. Na kraju sam se ja odlučio za spust po Lonjščini iako je to popularna staza za planinare vikendom pa pripazite. Vi možete kad izađete na Lojstek skrenuti lijevo opet nizbrdo i završite kod prve postaje žičare. Rijetko tamo ima ljudi na toj stazi, no strma je i puna korjenja.<br /><br />Još jednom oprez i imajte poštovanja prema svima na stazama, nemojte plašiti ljude, pozdravite i budite fini i neće biti nikakvih problema.<br /><br />Ruta je samo za spust, teško da ćete se popeti tamo + to je popularna staza za dolje za bicikliste, a djelovi su jako uski.