Radroute in Samobor, Zagreb County, Kroatien

Samobor-Japetić-Samobor

Put od Samobora počinje super, lagani uspon koji se niti ne osjeti po asfaltiranoj cesti. Prva liga. Samo treba pratiti oznake koje upučuju na Smerovišće i na Šipački Breg. E u Smerovišću počinju prvi problemi, nakon skretanja desno počinje uspon koji traje skroz do Japetića. Uspon se mjenja sa manjeg na veći postotak i obratno tako da se često mjenjaju 1. i 2. brzina na biciklu (u svakom slučaju dobro se pripremite ako mislite ić jer Sljeme je prema ovome ništa). Cesta vas polako, uzbrdo, krivudavim putem vodi kroz šumu sve do Šipačkog Brega kroz koji projurite i još malo i stiže skretanje u šumu prema Japetiću. Tu počinje makadam koji je na početku malo gadniji ali nakon toga do samog doma vodi šumski zemljano-šljunčani put. Uživancija. Od odma ide spuštanje makadamskim putem skroz do Drage Svetojanske. Put je širok i dobar i odličan za pičit sa dobrim montičem (možda će malo nastradat zglobovi od trešnje). U Dragi Svetojanskoj se uključe je aglavnu cestu lijevo i njom se ide prema mjestu Malunje. Asfalt, nizbrdica, pičiona. Krajolik odličan. Malo prije Malunja skrene se lijevo na vinsku cestu kojom se ide sve do Kupec Dola gdje se opet uključuje na glavnu cestu. Nakon stotinjak metara nalazi se tabla "Samobor" u lijevo. Tu se skren i opet slijedi gadan uspon, ali ovoga puta po makadamu. I tako cca 2 km a onda kreće spuštaona kroz šumu i par sela skroz do Samobora po asfaltu. Pri tome oprez pri spuštanju kroz šumu. Naletio sam na prelaz sa asfalta na 10-15 m makdama i to u zavoju bez ikakvih oznaka za radove na cesti. I to je to, laganim tempom do Samobora na kremšnite.

POI Foto 1: Schmutzi

Vinogradi vinogradi i samo vinogradi