Radroute in Corbu, Constanța, Rumänien

Marea Neagra MTB Yellow 54 km (ADE 282) Corbu - Vadu - Pd. Vadu - Sacele - Corbu

Ăśber diese Route

*** 2023 iunie. Lungime traseu: 54 km. Offroad /drum pietruit: 29 km; asfalt /placi de beton: 25 km

*** descriere, harta & photos by FB page "Green trails MTB outdoor-fun"

*** Durata: 8h in cazul meu, ritm moderat; aceasta durata a inclus suficiente pauze pentru a admira peisajele, photos si lunchbreak la o locatie situata pe drumul parcurs. Bike type: MTB XC hardtail (nu este E-bike). Pozele sunt facute pe traseul uploadat insa pot apartine unor perioade /anotimpuri diferite

*** My favs: --- drumul de langa plaja, in Vadu intre km 22,7 - 25,1 si in Corbu intre km 6 - 7,3; --- incursiunea in padurea Vadu intre km 32 - 33,3

Tura incepe in centrul satului Corbu iar dupa 3 km pe asfalt am continuat pe un frumos drum pietruit care traverseaza campul pictat ici-colo cu maci - spre malul marii. De la km 6 la 7,3 am urmat drumul de langa plaja, care merge in paralel cu marea la cca. 20 metri de apa (deci nu chiar pe plaja, dar foarte aproape). Dupa un frumos punct de belvedere la km 7,8 sus pe colina de se ridica deasupra plajei, la crucea cu bancute si foisor, am urmat drumul de tara, de pamant, intre km 9,4 - 16,1 care duce spre satul Vadu

Dupa o sectiune de cca. 1 km pe asfalt pana aproape de intrarea in sat, m-am strecurat printre ochiurile de apa si am revenit in drumul principal la km 17,8 - venind randul unei sectiuni de drum din placi de beton intre km 18,1 - 20. Unrmeaza un drum pietruit de cca. 2,6 km dupa care din nou un frumos drum langa plaja (ca si in Corbu, nu pe plaja ci foarte aproape de ea) pana la km 25,1 - reintrand pe drumul din placi de beton la km 26,6

Dupa o incursiune prin frumosul sat Vadu intre km 29,4 - 30,8, am urmat drumul de tara, de pamant pret de 1 km dupa care am intrat in padurea Vadu, la stanga drumului, la km 31,8. Dupa cca. 20 metri in care poteca este mai putin vizibila in iarba, am virat stanga pe drumul forestier (ce mergea de fapt in paralel cu cel de tara pe care venisem din Vadu) iar pret de 1,2 km m-am bucurat de frumoasa padure. Am trecut cu grija un sant de cca. 1 metru adancime ce desparte padurea de drumul de tara ce trece la liziera padurii si m-am incadrat pe el spre dreapta

In catunul Traian, de la km 39,1 - am continuat drumul pe asfalt pana la finalul acestui bike-trip care mi-o placut fain tare

*** Pentru partea de tura care se desfasoara pe asfalt - am gasit, in cele mai multe situatii, solutii de a evita traficul intens - folosind fie sectiuni ce se aflau langa drum (ca exemplu - spatiu suplimentar langa banda auto, spatiu verde; sau bike-lines in masura in care acestea existau), fie strazi cu trafic mai redus - ceea ce pentru mine a fost safe enough

Have fun :)

Diese Fahrradroute ist ideal fĂĽr: MTB

Fotos von der Route

Du kannst diese Route als Vorlage in unserem Fahrrad-Routenplaner verwenden, damit du nicht bei Null anfangen musst. Passe sie nach deinen BedĂĽrfnissen an, um deine perfekte Radtour zu planen.