Radroute in Lukowitz, Lukovica, Slowenien

D5: Lukovica - Zlato Polje - Blagovica - Gradiško jezero

<span style="color: #000000;"><span style="font-family: Calibri; font-size: 10pt; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-bidi-font-weight: bold;">Lažja varianta: </span><span style="font-family: Calibri; font-size: 10pt; mso-bidi-font-size: 12.0pt;">Lukovica - Zgornje Prapreče - Gradišče – Gradiško Jezero – Preserje – Spodnje Koseze – Spodnje Prapreče – Lukovica </span></span>

<span style="font-family: Calibri; font-size: 10pt; mso-bidi-font-size: 12.0pt;"><span style="color: #000000;"> </span></span>

<span style="font-family: Calibri; font-size: 10pt; mso-bidi-font-size: 12.0pt;"><span style="color: #000000;">OSNOVNI OPIS POTI: Nekoliko bolj zahtevna tura, ki pa nam ponuja izjemen pogled tako na Tuhinjsko dolino, Trojane, Kamniško-Savinjske Alpe ter Ljubljansko polje nas pelje iz središča Lukovice mimo Čebelarskega centra na Brdu pri Lukovici in nato mimo Kersnikovega gradu na Brdu čez Zlato polje, kjer se vseskozi vzpenjamo. Nato se pot nekoliko zravna in lahko uživamo v razgledih na obe smeri mimo vasi Pšajnovica, Gabrovica in nato spust do Vrha nad Krašnjo, kjer zavijemo levo za Blagovico, lahko pa se tudi spustimo kar v Krašnjo. Po koncu spusta v Blagovici zavijemo desno in po regionalni cesti do Podpeči, kjer zavijemo levo preko avtoceste na krog okoli Gradiškega jezera, Preserij in Vidma pri Lukovici. Preko Spodnjim Prapreč gremo ponovno preko avtoceste na izhodišče na Glavni trg v Lukovici.</span></span>

<span style="font-family: Calibri; font-size: 10pt; mso-bidi-font-size: 12.0pt;"><span style="color: #000000;">Lažji kolesarski izlet primeren za družine in za ljudi z nedeljsko kondicijo je izlet na Gradiško jezero. Pot začnemo v Lukovici v središču mesta. Nato kolesarimo v smeri proti Blagovici in po cca. 1 km zavijemo desno čez most nad avtocesto v vas Gradišče pri Lukovici. Sledimo oznakam za Gradiško jezero. Na poti nazaj se zapeljemo čez vasi Preserje in Videm pri Lukovici do začetne točke in tako sklenemo krožno pot.</span></span>

Gostilna in sobe Pri čebelici

Gostinsko podjetje Trojane d.o.o.

Grad Brdo

Mehr Highlights gibt es mit Bikemap für iOS und Android.