Radroute in Vis, Splitsko-Dalmatinska Županija, Kroatien

MTB-om iznad Visa

<span style="color: rgb(25, 25, 25); font-family: Arial;">Vožnja kreće asfaltiranom cestom iz visa prema križu. Na vrhu uspona skrene se oštro desno na makadamski put sa kojeg puca prekrasan pogled na grad Vis i uvalu Svetog Jurja. Na makadamu su na dva mjesta postavljena vrata koje sprječavaju prelazak ovaca s jedne na drugu parcelu. Nakon prolaska, vrata obavezno iza sebe opet zatvorite.</span>

<div style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; outline: 0px; vertical-align: baseline; color: rgb(25, 25, 25); font-family: Arial; background-image: initial; background-attachment: initial; background-size: initial; background-origin: initial; background-clip: initial; background-position: initial; background-repeat: initial;"> Nakon 4,7km dolazite do križanja gdje počinje spust širokim makadamom (ravno). Lijevo je put za mjesto Žena Glava, a desno je jedan lošiji makadamski put kojim se također moguće vratiti do Visa (puno je zabavniji od ovog prvog).</div> <div style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; outline: 0px; vertical-align: baseline; color: rgb(25, 25, 25); font-family: Arial; background-image: initial; background-attachment: initial; background-size: initial; background-origin: initial; background-clip: initial; background-position: initial; background-repeat: initial;"> Na kraju makadama izbijate ponovo na asfaltiranu cestu (desno) te idete cestom  1,7km do skretanja lijevo za mjesto Oključna. Ovdje vas opet čeka uspon po asfaltiranoj cesti na vrhu kojega trebate skrenuti desno na makadamski put (zapravo više je kameno-zemljani put nego makadam). Dalje je važno pratiti GPS track (ili planinarske markacije) jer ima puno odvojaka koji slijepo vode do pojedinih imanja.</div> <div style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; outline: 0px; vertical-align: baseline; color: rgb(25, 25, 25); font-family: Arial; background-image: initial; background-attachment: initial; background-size: initial; background-origin: initial; background-clip: initial; background-position: initial; background-repeat: initial;"> U jednom trenutku trebate sići sa makadama na planinarski put (imate planinarsku markaciju) i zatim slijedi najzabavniji dio vožnje - singletrack natrag prema Visu. Put je jako zarasao u travu i grmlje te ima dosta krupnog kamenja i stepenica tako da su pojedini dijelovi vrlo teški pa i nemogući za vožnju. Singletrack nakon 1.1km izbija na makadam neposredno iznad Visa. Makadamom se dovezete do križanja i zatim nastavite planinarskom stazom u sam grad (ponovo kratki singletrack).</div>