Radroute in Kašina, Zagreb Stadt, Kroatien

Sljeme staza 26-9-10 - Tomislavac - Grafičar - Vrapče

Staza je malo teža za početnike, ima brzih djelova, sporih, korijenja, kamenja. vododerina.

OPREZ - poštujte planinare, ovo su njihove staze. Nemojte juriti pored njih, usporite (ne sa brutalnim kočenjem i blokiranjem kotača jer tako i staze uništavate), pozdravite i nastavite dalje. Ovo su vikendom dosta prometne staze.

Kreće se od Tomislavovog doma, staza 26, preko Ženskog sedla gdje je prvi spust gdje se izlazi nakratko na cestu uzbrdo (imate lijevo cestu koja ide nizbrdo, to je Sljemenska cesta).

200m uspona i onda nastavak stazom 26 do Grafičara, prolazak lijevo od njega širom šumskom stazom, pa onda na lagani obilazak makadama desno na Bistransko sedlo, od kojega se ide lijevo po makadamu i vraća se nazad na staru 26-icu. Lagani singletrack uz makadam (staza 1), prelazak preko makadama i nastavak staze pored makadama. Staza je mješavina singletracka i širog šumskog puta, može se dosta pojuriti.

Kad se kod Risnjaka, ne idete po makadamu, nego desno od njega je odličan singletrack. On će vas izbaciti ponovno na makadam gdje odmah idete lijevo dolje na zavoju na planinarsku stazu 9 i pratite širi put. Staza 9 je odlična staza, ima brzih djelova koji su prekinuti sa kamenjem i korijenjem. Pazite preko toga.

Na polovici 9tke skrećete desno (prije dropa od pola metra) na stazu 10, malo uspona i onda imate gore-dolje situaciju, uglavnom je šira šumska cesta, no razrovana je pa treba pripaziti.

Izlazak je u Završju iznad Kustošije. Možete posjetiti i šumu Grmoščicu pored Kustošije. Tamo ima par napravljenih staza sa velikim skokovima.

Još jednom, pazite na planinare i njima dajte prednost. Ovo nisu biciklističke staze! Izbjegavajte 26-icu i 9-tku vikendom!

(cloned from route 835314)