Radroute in Trilj, Splitsko-Dalmatinska Županija, Kroatien

CA 2016, Trilj-Korita-Sinj

Dakle, nakon izlaska iz kajaka,natjecatelji biciklima voze kroz Trilj,do Graba.U centru Graba skreće se desno i onda asfaltiranom prometnicom lagano penjanje prema  Krivodolu i Podima. Kod zaseoka Kundidi izađe se na makadam te se vozimo oko 2 km do spoja sa asfaltom prema Rudi. Spust do Rude, a onda iz Rude penjanje prema Koritima većim dijelom makadamom . Prije Korita, nekih 400-500 metara skrenuti lijevo i makadamom  započinje spuštanje prema Otoku. U centar Otoka dolazite iz Predjela tzv. Vuletina Rupa ili ul. Strana. Nastavak prema Sinu je ulicom Ivana Pavla II, prelazak preko mosta na Cetini, dalje makladamom /nasipom/, kroz Sinjsko polje. Prate se znakovi bike staze "Cetina" do Hanskog mosta. Nastavak vožnje uz Priviju po D 219, a onda kod Poljaka skrenuti desno na Poljakovu gredu i nastaviti voziti makadamom prema Šušnjevači. Popeti se do repetitora i onda početi spuštanje do Sinja i Doma mladih. Do cilja se prolazi ul.Karajkova Lokva, preko Jakina Gumna i Zagrebačkom ulicom.Duljina rute iznosi 41,71 km.