Radroute in Rudná, Central Bohemia, Tschechische Republik

Rudenská

Cesta vede z Rudné po lesni cestě do Chrustenice ke koupališti, pak opět po lesní cestě kolem drůbežárny k rozhledně nad Lhotkou u Berouna. Po silnici do Vráže. Ve Vráži přes dálniční most po pěšině traverzem dolů do udolí ke sv. Janu pod skálou, zde pěkný klášter a hospudka u školy. Po silnici do Hostimy (zde také moc příjemná hospudka na křižovatce) a za Hostimy po lesní cestě k Berounce. Zde krásné lezecké skály, možnost odbočit k vyhlášenému Alkazaru. V Srbsku nepřeberné množství restaurací. Pak po silnici směr Beroun a před značkou konec Srbska odbočit na lesní cestu a za vyschlým rybníčkem na křižovatce cest směr Karlštejn - pěšina vedoucí strmě vzhůru. Na křižovatce lesních cest doleva k závoře a dál k Malé Americe až k samotě nad mysliveckou sřelnicí, pak přes širokou cestu (určená pro svoz vydolovaného materialu s blízkého lomu do třídírny Mořina - jezdí zde opravdu obří náklaďáky) na hlavní cestu vedoucí do Kozolup. V Kozolupech doprava na Trněný ujezd, kde po 100m se dáme doleva směr Vysoký ujezd - neznačená ze začatku zpevněná později šotolinová až bahnitá cesta vedouci kolem pastvin s dobytkem , koňmi a ovcemi. Ve Vysokém újezdě se dáme po silnici doprava směr Rudná.