Radroute in Červená Voda, Pardubický kraj, Tschechische Republik

Červená Voda, šťíty, Písařov, Severka, Červená Voda

Začátek cesty je rovný na rozjetí, první stoupání Písařovem je prudké, dlouhé a zradné. Na pisarovem se odboří mezi pastviny a dojedese k Hájence U tří tabulí, odkud se pokračuje už lesem po vrstevnici a po kilometru následuje delší sjezd k říčce Březná a po novém asfaltu se dojede až na Seceromoravskou chatu. Zpět směr kotelík Sv. trojice a po lyžařské cestě směr Červená Voda. Na prvním ropzcestí doleva z kopce dolů, na dalším rozcestí rovně. Narazíte na pěknou asfaktu (Františkova cesta), po pár kilometrch mnete po pravé straně Franiškovu chatu, následuje rozcestí. JeĎte pořád rovně, za rozcestím následuje opět šotolinová cesta. Po chvilce dojedete na další rozcestí, dejte se do kopce doprava, cesta bude horší kvality. Po chvilce stoupání dojedete na křižovatku v kopci, odbočte doleva, pak už nikde neodbočujte dojedete na bývalý. vojenský cvičák nad Červenou Vodou, odkud je krásný výhgled na okolní kopce a a rohlednu na Křížové Hoře. Za rybníkem doleva, po pár metrech stoupání k Rozhledně je odbočka doprava, tou sjeďtě na starší cestu a na hranici louky a lesa jeďtě až k nenápadné cestičce skrze les. Pozor jde o sjezd po úzcé cestě s roklí po pravé staně. Sjezd pokjračuje i za lesem po poli. Pak už jstemnad Červernou Vodu.