Radroute in Hostouň, Plzeňský kraj, Tschechische Republik

MTB Český les: Rybník -St. Herštejn -Pec -Čerchov -Nemanice

Okružní trasa vedená z obce Rybník  oblastí  CHKO Český les   po cestách a pěšinách  různé kvality, provedení i obtížnosti vedená  přes obec Závist, pramen Radbuzy, zříceninu Starý Herštejn a přes vrchy  Velká skála  a obec Pec na vrch Čerchov  a  podél státních  hranic  přes  Nemanice  a  Hutě  zpět.

Z obce Rybník  od  rekreačního  střediska  jedem na  jih po  turistické červené do obce Závist a vlevo stáole po červené  s krřátkou odbočkou velvo k prameni řeky Radbuzy n a zpět  a vlevo  stále  po červené na rozcestí Liščí domky   a a vpravo stále po červené na zřícenunu hradu  Starý Herštejn  a  dál  stále po červečné přes  Vranovské sedlo, vrch malá Skála  a Velká Skála,  vrch Škarmanka,  Haltrava  a  Sádkova  Skála  na  rozcestí  Pod Sádkem   a  tam  vlevo   po  žluté  přes  Sádek  sjíždíme  k pomníku J.Š. Baara,  rovně  přes  silnici č. 189  a   po  zelené   sjíždíme   do obce   Pec,  po občerstvení malý kousek  v obci zpět  a vlevo   po   žluté   na rozcestí  Česká Kubice  a tam vpravo po modré k cestě  se  žlutou  a  vpravo   po žluté  kolem   pramene  Česká studánka   na  rozcestí Zelená chýše  a  vlevo  po  červené   na rozcestí  Plzeňská cesta   a  dál   po zelené   a  vlevo po zelené   vystoupat   až na  vrch  Čerchov,  kde je   rozhledna a  hospoda,   z vrchu jedeme  dál   po cyklo-36A  a sjíždíme  k bývalému pohraničnímu vojenskému útvaru   a vpravo  po neznačených   cestách kolem vrchu Skalka   po  cyklo-36  na  rozcestí a  vpravo  po  turistické  modré   na rozcestí  Černá Řeka   a vlevo  po  zelené  na  rozcestí  Jindřichova Hora    a vlevo     do obce  Nemanice,  přes  část Stará Huť  do  části   Nová  Huť  a  vpravo    do osady  Novosedelské Hutě  a  rovně  k  silnici  a vlevo  neznačenou cestou   přes  bývalou obec  Křížová Huť    na  rozcestí    vcyklo-2141  (k obci Závist)   a  tam  rovně  po  cyklo-2141  k  cestě  cyklo-36  a vpravo po  cyklo-36   zpět   do obce Rybník.