Radroute in Pilismarót, Komitat Komárom-Esztergom, Ungarn

Rám-szakadék, dömösi körtúra

A túra leírása

- Szent István utca - Királykúti utca vonalán fel, P,S,Z jelzések keresése, azon a vonalon fel.

- S elkanyarodik jobbra, a P, Z jelzésen tovább.

- Z elkanyarodik jobbra, arra tovább - Rám szakadék Z jelzésen.

- S visszatér Z-be, egy kereszteződésnél elválnak, itt balra Z, vagy jelöletlen úton, Három-forrás - Rám-hegy kapuja - Rám-hegy.

- Vissza a betonra, túzrakó hely, betonra érkezve balra - jobbra kanyar, Z négyzet keresése.

- Hajtű kanyar után tovább egyenesen, jelöletlen úton tovább, idővel keresztezi a S jelzés, ott a kereszteződésnél tovább egyenesen Z kereszt keresése, azon tovább.

- Z bejön jobbról, annál a keresztetődésnél balra, mikor beletorkollik egy új útba ott éles jobb kanyar, azon az úton végig, (Téry út) idővel P jelzés.

- Ezen az úton végig le, Kristófcsik Ottó kopjafa - volt kőbánya - Téry úton végig le P jelzésen Dömösre.

- Béla király útra térve végig le Kossuth Lajos útra, ahonnan indult a túra.