Radroute in Múcsony, Komitat Borsod-Abaúj-Zemplén, Ungarn

Fárasztó lankák a Bükkben

Múcsonyból viszonylag sík terepen lehet eljutni Parasznyáig, utána  kezd emelkedni. Az emelkedés először meredek, majd enyhít, majd újra meredek és egy enyhe lejtőn lehet tekerni. Lyukóbánya előtt lejtés, majd erősen meredek emelkedő. Lyukóbányát elhagyva először erősen, majd az egész völgyön keresztül gyengén lejt. Miskolcon a Majális Park-i buszmegálló után kezd emelkedni enyhén Alsóhámorra, a falu végén erősebb emelkedés következik, majd Felsőhámorra érünk. Közepes emelkedés hosszan Lillaföredre. A Palotaszállótól a vasúti elágazásig erős emelkedés, majd Lillafüred végéig viszonylag gyenge emelkedés tapasztalható. A Szinva forrása előtt erősen kezd emelkedni, majd jobbra hajtű, balra 90, balra hajtű jobbra 90 kombináció utána erős emelkedés jó 2-3 kilométeren kersztül.Hollóstetőre lejt az út az elagazásnál egyenesen kell tovább haladni Eger irányába. A következő12kilométeren váltakozva lejtő-emelkedő kombináció,majd a 24es kilométerkő után már csak lejt, de még enyhén. Az igazi emelkedést a17 es kilométerkő után, a megyehatár után érezhetünk. Az erős lejtő éles kanyarok után csillapodik enyhe lejtésbe, és a 9es kilométerkő után már Felsőtárkányban vagyunk. A falu után jó pár kilométeren kersztül az úttal párhuzamosan bringaút található. Eger belvárosába sík út vezet. Vissza Felnémetbe szintén sík,majd Almár után enyhe emelkedés Szarvaskőig. Még kétszer átmegy felettünk a vasútvonal, majd elágazás után jobbra fordulunk. Mónosbél után Bélapátfalváig kőzéperős emelkedés,majd lejtő-emelkedő kombó, vasútállomástól az ipari park végéigsík terep,majd emelkedés, először középerős,majderős, majd mire egyenesbe érünk a vasút is mellénk ér. Szilvásvárad lejtő a vasúti átjáró után, majd a Bükkmogyorósdi elágazás után emelkedés méghozzá erős. A méneshez erősen lejt kis vízszint után, majd Nagyvizsnyóra közepes lejtőn gurulhatunk,de az erős jobbosnál vigyázni,kell mert nem lehet belátni. Gyenge emelkedés, közepes lejtés. Dédestapolcsányig nagyjából lejt az út, de kisebb emelkedések megszakítják. Jobb-bal kombináció után enyhe emelkedés tardona felé.  Egy helyen erős emelkedsé, majd bal 90 és lejtő. Jobb bal után nagyon meredek,erős emelkedés majd a dombtetőn szemünk elé tárul a csodálatos panoráma. Taronára elég meredeken lejtt az út, majd a bolt után még emelkedik, majd lejt enyhén a falu végéig az út. A halastó után egészen Kazincbarcika elejéig lejt az út. Ott emelekdő lejtő emelkedő,és lejtő végig a városban.Múcsonyig meg mársík az út.