Radroute in Klenčí pod Čerchovem, Plzeňský kraj, Tschechische Republik

MTB - Klenčí pod Čerchovem - Čerchov

Turisticky náročná trasa - horské kolo,  místy  náročný a obtížný terén, 60 km a nastoupáno  1.740 m, jinak nádherná krajina a velice členitá cesta.

Z Klenčí pod Čerchovem,  z náměstí  do kopce po silnici 189 a na konci obce  vpravo do uličky a kolem Dílu, na silnici 1923 vlevo a po 1,4 km  vlevo do lesa  na turistickou (T) červenou  a přes Malou Skálu, Veslkou Skálu a  Tyrolku  na turistické rozcestí  a vpravo  po zelené a po 320 m  vlevo na C34  a po lesní cestě sjíždíme do Capartic, přejedeme  přes  silnici a  stoupáme po C34 a T červené až na rozcestí a mírně vlevo stále po C34 po silnici  až na vrchol Čerchov (1.042 m), zde  rozhledna a hospoda. Sjíždíme zpět a na 1. odbočce vlevo a po zpevněné cestě  sjíždíme kolem bývalé ropty PS Čerchov  za kterou  odbočíme  vpravo na C36  a  stále  se stáčíme vpravo  a na 2. rozcestí   vlevo na T modrou a stále sjíždíme,   kolem  obce Černá Řeka na silnici 189  vlevo na hraniční přechod Lísková, u čerpací stanice  OMV  vlevo na  C36 a T modrou  po kterých  prudce  stoupáme stále po C36  na rozcestí  "T"  kde  odbočíme vlevo a podél hranicea na 5. značeném rozcestí (vlevo na sever  máme nad sebou ve vzdálenosti 840 m vrch Čerchov)  odbočíme  z C 36   vlevo  na  neznačenou zpevněnou cestu a na 2. značeném rozcestí  vlevo  a na dalším  opět  vlevo neznačené lesní cestě do obce Pec, na křižovatce  vlevo po T zelené a na 1. odbočce  vpravo  a po hrázi rybníka U Mlýnečku, za hrázi  odbočíme  vlevo na T žlutou a polní cestou  do Chodova  a  stále  rovně  po T žluté polní cestou až do Klenčí pod Čerchovem,  zpět na náměstí.