Radroute in Viforâta, Judeţul Dâmboviţa, Rumänien

Viforata MTB Yellow 20 km Viforata - Pd. Aninoasa - Aninoasa - Mnst. Dealu - V. Sasului - Viforata (ADE 131)

Ăśber diese Route

Lungime traseu - 20 km. Offroad /drum pietruit - 10,5 km; asfalt /placi de beton - 9,5 km

*** descriere, harta & photos by FB page "Green trails MTB outdoor-fun"

Durata: 4h30m in my case, ritm moderat cu pauze dese admiring landscapes, vizitarea manastirilor Dealu si Viforata, photos

Tura a avut loc in mai 2021. Bike type: MTB XC hardtail (nu este E-bike)

My favs: --- trailul si padurea dintre start si poiana Aninoasa; --- trecerea prin Valea Sasului (intre km 17,8 - 18,5);  --- zona de belvedere La Herghelie; --- zona de belvedere poiana Aninoasa

Acesata este o zona pe care am gasit-o destul de mountain -ish in apropierea Bucurestiului, chiar daca sunt mai degraba dealuri dar bogate in paduri; curat, multa liniste, verde si soare.

Bike-tripul incepe la Manastirea Viforata cu o urcare de cca. 2,5 km (am depus un efort mediu la pedalare pe majoritatea acestei distante, dar am bagat si ceva pushbike) pe forestierul pietruit modernizat, dupa care am savurat o coborare very flowy pret de 1,5 km pe un single-trail foarte fain ce se desena in stanga acestui forestier.

La km 4,9 am ajuns sus in poiana Aninoasa - loc de belvedere catre satul cu acelasi nume, coborand colina in sat - iar dupa o scurta vizita a acestuia am revenit sus pe colina cu o urcare de cca. 650 m in care am tras bike langa mine caci gradul de inclinare a drumului era destul de mare. De aici a urmat o coborare offroad catre marginea satului Viforata si inca o coborare faina pe asfalt pana in apropierea manastirii de unde plecasem in tura. De aici am continuat pe asfalt pana la baza colinei pe care se afla Manastirea Dealu.

Am urcat pe asfalt cca. 1,7 km de serpentine - destul de doable de stat in sa caci gradul de inclinare a drumului nu era asa de mare, dupa care am vizitat frumoasa manastire. A urmat o coborare super pe aceleasi serpentine pe care urcasem, iar dupa cateva sute de metri pe asfalt prin sat a urmat o urcare de cca. 800 m offroad prin superba Valea Sasului, drum ce m-a adus sus pe platou in poiana La Herghelie - de unde am admirat si cele mai faine peisaje din tura (dar si frumosii cai care scurtau cu multa sarguinta din covorul verde) - cu satul Viforata pictat intre colinele verzi.

Din La Herghelie am coborat in satul Viforata spre locul unde incepusem tura - deja cu nerabdarea de a relua cat de curand acest traseu fain.

Acces auto. Din Bucuresti am mers pe DN 7 pana in Tartasesti, de unde am continuat pe DN 71 pana in Targoviste la trecerea raului Ialomita (adica un pic dupa giratoriul din dreptul benzinariei Lukoil de pe str. Gimnaziului) - unde DN 71 se intersecteaza cu DJ 719. De aici am continuat pe DJ 719 pana in satul Valea Voievozilor, unde am facut stanga pe DN 72, iar dupa cca. 2,5 km am continuat la dreapta pe DJ 717 pret de 1,8 km, de unde am continuat la dreapta pe DJ 718 pana la Manastirea Viforata.

Have fun :)

Diese Fahrradroute ist ideal fĂĽr: MTB

Fotos von der Route

Du kannst diese Route als Vorlage in unserem Fahrrad-Routenplaner verwenden, damit du nicht bei Null anfangen musst. Passe sie nach deinen BedĂĽrfnissen an, um deine perfekte Radtour zu planen.