Radroute in Sant Sadurní d'Anoia, Katalonien, Spanien

Penedès 360 Gravel The Original - Etapa 4: Sant Sadurní d'Arnoia - Vilafranca del Penedès

Últim tram, i el més curt. Des de Sant Sadurní d'Anoia, pràcticament tot el tram va direcció sud, resseguint la part de llevant del Penedès. Després d’haver recorregut tot el centre, sortirem de la vila pel sud i de seguida agafarem la Via Augusta, que ens farà travessar la riera de Lavernó per anar a buscar i travessar les vies del tren. Tot seguit agafarem carretera sense desnivell i després de passar l’autopista, ja a Lavern, passem per l’estació de tren de Lavern - Subirats, que acull l’Oficina de Turisme i un pràctic hub per a bicicletes. Continuarem pel carril bici, en pujada suau, que després de poc més d’un quilòmetre deixarem per agafar un camí que ens portarà a Sant Sebastià dels Gorgs, amb parada obligada al seu interessant monestir. A partir d’aquí tenim l’últim tram de pujada, tota per asfalt, que passant per Avinyonet ens portarà a Gunyoles. Aquí, si ens queden forces, podem arribar al Miravinya el Circell, que té una vista privilegiada sobre el Penedès i el Massis del Garraf. Seguim trobant, com en tot el recorregut, cellers que ens obliguen a girar el cap i admirar la imbricació de l’arquitectura en el territori. Ara, ja amb vistes sobre tota la comarca, comença un descens molt rodador i ràpid, que ens acostarà a Sant Pere Molanta i ens portarà a entrar per l’est de Vilafranca del Penedès tot passant pel centre històric.

Du fährst auf folgendem Untergrund: Schotter

POI Foto 1: Penedès Turisme

Oficina de Turisme Subirats Estació Tren Lavern, 08739, Barcelona +34 938 99 34 99 www.turismesubirats.cat

POI Foto 2: Penedès Turisme

Oficina de Turisme de Sant Sadurní d'Anoia Detalls de Google Maps Carrer de l'Hospital, 23, 08770 Sant Sadurní d'Anoia, Barcelona +34 938 91 31 88 www.turismesantsadurni.cat

POI Foto 3: Penedès Turisme

Biciclick Penedés C/Martorell, 2 (con, Carrer de Guardiola, 08720 Vilafranca del Penedès, Barcelona +34 639 97 90 67 www.biciclick.es

Mehr Highlights gibt es mit Bikemap für iOS und Android.