Cycling Route in Sátoraljaújhely, Borsod-Abauj Zemplen county, Hungary

2014 Pünkösdi Huta Túra - 4. nap

<div> 2014 Pünkösdi Huta Túra - 4. nap</div> <div> 2014.06.09</div> <div>

4. nap - Hétfőn irány haza:

Pünkösd hétfő reggelén megreggeliztünk, összepakoltunk és útnak indultunk. Most is a kútnál vettünk friss vizet és hajtottunk, gurultunk Kishutának. Tegnap eldöntöttük, hogy a hegyen át vezető utat választjuk. Igaz így az első 9 km emelkedő, de utána szinte végig gurulhatunk Tolcsváig. Így is tettünk. Kishuta után balos letérő Kőkapu felé. Kemencepatak megálló után nem sokkal a sorompónál újra balra és már az erdei átkelőn voltunk. Megint csodáltuk a tájat, szinte feledve a néhol igencsak meredek kaptatót. Gerendás réten, a tetőn egy kis pihi, és gurultunk tovább. Újhutánál a forrásnál víztöltés a kulacsokba és gyerünk tovább. Most nem jobbra Regéc felé felfelé, hanem balra Tolcsvának, lefelé. Ezen a szakaszon eléggé rossz minőségűek az utak, kerülgetni kell a kisebb nagyobb úthibákat. Gyér forgalom mellett eljutottunk Erdőhorvátin keresztül Tolcsvára, majd Vámosújfaluba.<br /> Nem gondoltunk a nap erős sugaraira. Megégtünk egy kissé. Úgy látszik, megéri erre is odafigyelni. A karokat, a lábat és az arcot, a tarkót is védeni kell krémmel, sapkával, kendővel, vagy valamilyen megoldással.<br /> A már meghajtott utakon visszafelé Tokajban tett kis pihenővel, a komppal történő tiszai átkeléssel eljutottunk Tiszalökre, ahol fél óránk sem volt már a vonat indulásáig. A kerékpárokat a vonatra feltéve, békésen hazadöcögtünk Debrecenbe.

Negyedik napi összefoglaló: 74 km, 4 óra 7 perc<br />

</div> <div>  </div>

You will cycle on the following surfaces: Paved