Cycling Route in Velenje, Velenje, Slovenia

POT 30: Okoli Velenja

Po kolesarski poti v smeri Šaleškega gradu do semaforja pred tunelom, v križišču zaviješ levo, mimo Osnovne šole Šalek in v mini rondoju levo navkreber v naselje Konovo. V križišču (slika A) nadaljuješ pot naravnost, mimo gradu Turn (slika C) in nasada jabolk. Nadaljuješ v smeri Gaberke, prekolesariš dva klanca in v križišču Gaberke zaviješ levo čez rudniške ugreznine do kampa Jezero, mimo recepcije na Industrijsko cesto, zaviješ levo in nato desno. Previdno prečkaj nezavarovan železniški prehod, po jamastem makadamu pelji mimo trgovine Hofer, nato v križišču naravnost mimo pokopališča Podkraj. Desno prečkaš potok Veriželj. Na prvem odcepu zaviješ levo in po rahlem vzponu spet levo v smeri Zabrdo - Staro Velenje. Pri zasebni ambulanti zaviješ desno v smeri Polzela. Nadaljuješ po vijugasti in delno obnovljeni asfaltni cesti ter pred ravninskim delom zaviješ levo v Laze (označeno). Kolesariš skozi Spodnje Laze in se po kratkem vzponu spustiš skoraj do gostišča Obirc, kjer skreneš desno (slika B) mimo avto hiše Peugeot do bencinske črpalke (slika D) na glavno cesto Velenje – Arja vas. Po njej kolesariš 200m in previdno zaviješ levo proti Bevčam mimo Bara Pod kostanji čez Gorico do izhodišča. Skupno 4,16km makadama in kolovoza.