Radroute in Panaci, Suceava, Rumänien

Tomnatecu

Din Păltiniș urmați drumul betonat spre Drăgoiasa, iar la intrarea în sat faceți dreapta pe primul drum. La 50 de metri de intersecție veți găsi un indicator cu drumul forestier Buciniș - Frumușica. Urmați acest drum până în golul montan, având grijă ca la fiecare intersecție să țineți dreapta. Odată ajunși sus, veți întâlni un izvor amenajat. Câteva sute de metri mai sus de izvor drumul se bifurcă iarăși, în stânga către o stână, iar în dreapta, mai slab vizibil, traseul pe care trebuie să-l urmați. De aici drumul devine înierbat și continuă să urce către o stână pe care o veți întâlni pe partea dreaptă. Chiar în dreptul stânii, drumul virează brusc spre dreapta și va coborâ abrupt către Izvorul Buciniș, iar mai apoi va continua mai mult pe curbă de nivel spre Piciorul Prelucii. Traseul continuă cu o coborâre abruptă prin pădure, însă starea drumului este destul de proastă și necesită atenție sporită. Coborâșul se termină în Poiana Tăieturii unde urmăm al doilea drum la stânga. Acesta va continua mai întâi pe curba de nivel, trecând printr-o poartă de lemn, și continuă cu o coborâre lungă și abruptă. Din nou, starea drumului este destul de proastă și necesită atenție sporită. În ultima parte vom trece printr-o succesiune de porți, semn că nu suntem departe de Neagra Șarului. În ultima parte a coborârii vom ieși într-un drum pietruit, pe care vom continua coborârea până vom ajunge la drumul asfaltat ce leagă Neagra Șarului de Gura Haitii.