Radroute in Toblach, Trentino - Südtirol, Italien

Dravska tura od Toblacha do Poljčan v treh etapah

Januarja leta 2007 smo pričeli Martin, Dule in moja malenkost ponovno razmišljati o potepanju po tujini. To leto sem bil na vrsti jaz, zato sem se odločil za bolj ravninsko etapo in sicer od izvira reke Drave pa do Poljčan.

Določili smo termin in sicer četrtek 19.aprila 2007. Rezerviral sem prenočišča in tako smo se zgodaj zjutraj z vlakom odpeljali v Maribor od tam pa naprej v Pliberk in nato še do Toblacha oz. Dobbiaca v Italijo. V hostelu smo imeli rezervirano prenočišče. Ker nam je čas pred večerjo še dopuščal proste aktivnosti sva se z Martinom odpravila do izvira reke Drave kamor sva prišla po cca enourni hoji, med potjo poslikala zanimivosti in se odpravila nazaj. Po večerji smo zgodaj legli k počitku, saj nas je naslednji dan čakala prva etapa.

20.04-start 1.etape izpred hostela in nadaljevanje proti Avstriji do Lienza-Spittala in nazadnje po 160Km do prenočišča Adamhof v Toplitschu. Tu smo se očedili, okrepčali in nabrali novih moči za naslednji dan.

21.04-start 2.etape skozi Beljak, Celovec, Velikovec do prenočišča Sternjak v Neuhausu po 120Km prevožene poti.

Po opravljeni osebni higieni in večerji smo imeli prosti čas še za igranje biljarda.

22.04-start 3.etape proti slovenski meji in nato skozi Slovenj Gradec, Mislinjo, Slovenskih Konjic do Poljčan. Do gostišča Jug smo prispeli v opoldanskem času. Po 80Km prevožene poti in pa seveda po zaključku dravske ture se je prilegel pir.

Etapa je bila uspešno zaključena v sončnem in prijetno toplem vremenu vse dni. Kar pa je najpomembneje bila je brez padcev in tehničnih okvar.

POI Foto 1: Bojan Korelc

na začetku 2.etape

POI Foto 2: Bojan Korelc

prihod na cilj 1.etape do gostišča Adamhof v Toplitschu

POI Foto 3: Bojan Korelc

v Lienzu

Mehr Highlights gibt es mit Bikemap für iOS und Android.