Cycling Route in Dorna Cândrenilor, Suceava, Romania

12 Apostoli

Probleme:

<span style="font-family: Symbol; mso-fareast-font-family: Symbol; mso-bidi-font-family: Symbol;"><span>·<span style="font: 7.0pt "Times New Roman";"> </span></span></span>O porțiune de push-bike înainte de a ieși în golul montan

<span style="font-family: Symbol; mso-fareast-font-family: Symbol; mso-bidi-font-family: Symbol;"><span>·<span style="font: 7.0pt "Times New Roman";"> </span></span></span>Numeroase porți pe secțiunea de coborâre

Highlightes:

<span style="font-family: Symbol; mso-fareast-font-family: Symbol; mso-bidi-font-family: Symbol;"><span>·<span style="font: 7.0pt "Times New Roman";"> </span></span></span>Traseul ajunge la altitudini ridicate

<span style="font-family: Symbol; mso-fareast-font-family: Symbol; mso-bidi-font-family: Symbol;"><span>·<span style="font: 7.0pt "Times New Roman";"> </span></span></span>Posibilitatea de a vizita formațiunea geologică 12 Apostoli (aproximativ 3 ore dus-întors de la Schitul 12 Apostoli, fără biciclete)

Traseul începe în Comuna Dorna Candrenilor, la intersecția drumului european cu drumul asfaltat ce duce în satul Poiana Negri. Urmăm acest drum câțiva kilometri, până ajugem la intersecția cu un drum pietruit ce urcă în stânga unde găsim și un indicator spre schit. Urmăm acest nou drum și imediat vom întâlni și marcajul turistic punct albastru. Pentru a ajunge la Schitul 12 Apostoli trebuie să urmați indicatoarele spre schit și marcajul turistic, cu mențiunea că în ultima parte drumul urcă în serpentine spre golul montan, iar panta este destul de mare. Odată ajunși sus, traseul face stânga pe un drum înierbat chiar înainte de intrarea în curtea așezământului monahal, trece pe langă o morișcă de vânt și ajunge la un popas și un panou informativ. Aici putem să lăsăm bicicletele și să mergem până la stâncile 12 Apostoli (2 ore de mers pe jos, dus-intors), marcaj punct roșu și punct albastru. Revenind la popas, traseul continuă ușor stânga față de direcția de unde am venit când am urcat de la schit și intră în pădure pe un drum de pământ unde trebuie să întâlniți marcajul triunghi albastru. Urmârind acest marcaj, veți ajunge în Sărișor de unde puteți continua spre Neagra Șarului sau Șarul Dornei.