Cycling Route in Kašina, Grad Zagreb, Croatia

Sljeme staza 14 - Lonjščina alternativni uspon - spoj na Lojstek

Ovo je log koji pokazuje drugačiji početak uspona na vrh Sljemena. Staza kreće malo niže od tunela, a spaja se na Lojstek.

Staza je puno zanimljivija za uspon od Lojsteka kroz tunel. No kako je zanimljivija, tako je i teža sitno, a na 10ak metara i opasnija jer jse sa lijeve strane provalija bez zaštitne ograde.

Do šumskog puta se može doći sa par cesti, jedna se i zove Lonjščina, sjeverno od Dione u Gračanima, pored osnovne škole i kafića "Mac". Ide se uzbrdo do znaka Park priroda te 15m od njega je desno skretanje preko mostića kada kreće uspon. Na prvom križanju se ide lijevo za 180°, pa onda opet ubrzo za 180° i na drugom križanju je treće i zadnje skretanje za 180°. Nakon trećeg zavoja za 180° je nespretna podloga sa češerima i i poroznim kamenjem, a za 50ak metara vas čeka opasan dio (OPREZ!!) kada Vam se sa lijeve strane stvara provalija od 20ak metara u koju se trudite da ne padnete. Preporučam svima osim najiskusnijima i onima koji su kondicijski pripremljeni da siđu tih 15m sa bicikla kako slučajno ne bi pali radi gubitka ravnoteže. Preko zime taj uski putić pored provalije zna biti jako uzak jer se odlomi stijena.

Nakon toga je nastavak single tracka do spoja sa Lojstekom. Samo idite ravno po stazi i dolazite do spoja sa Lojstekom nekih kilometar prije klupica.