Cycling Route in Vsetín, Zlín, Czechia

Valašský okruh

Trasa začíná na Vsetíně, kde se na ohradě napojíte na cyklostezku, po níž se dostanete přes Janovou, Hovězí, Huslenky, Halenkov, Nový Hrozenkov, Karolinku až do Velkých Karlovice, kde se na kruhovém objezdu dáte doleva a pojede do kopce na Soláň (zde se můžete občerstvit) poté následuje sjezd do obce Hutisko-Solanec, kde se na křizovatce u hospody dáte doleva dolů směr Vigantice, a dále do Rožnova pod Rahoštěm, kde na světelné křizovatce odbočíte doleva a u průmyslové zóny doprava a hned doleva na vedlejší cestu, kterou pojedete před Zubří rovně, až do Zašové kde pojede také rovně a vyjedete na hlavní silnici od Rožnova, po chvíli se dáte doleva směr Hrachovec a tam za mostkem se dáte doprava směr zimní stadion ve Valašském Meziříčí, poté na kruhovém objezdu nahoru a rovno, další dva kruhové objezdy projedete rovno, po projetí poslední kruhového objezdu se dáte první odbočkou doleva kde se napojíte na cyklostezku, která Vás dovede až na Bystřičku, kde se dáte na hlavní cestu a za mostem odbočíte doleva na Bystřičku, tam se můžete občerstvit, poté pojede dále kde se dáte doleva k přehradě, přes most, pod přehradou se dáte doprava do kopečka krátkého a pokračujete až na další odbočku která následuje za Bystičkou, opět doprava, projedete Malou Bystřici, následuje kopec do Dušné, po výjezdu na Dušnou si už můžete jenom užít sjezdu na Vsetín

Přeji příjemnou cestu a jízdu bez defektů

This cycling route is ideal for: Road bike MTB

You will cycle on the following surfaces: Paved