Cycling Route in Ursus, Masovian Voivodeship, Poland

Ursus-Brwin贸w wersja1

Jedna z wersji dojazdu z Ursusa do Brwinowa lub odwrotnie. Jest to m贸j ulubiony, poniewa偶 mocno ogranicza kontakt z asfaltem, kt贸rego nie lubi臋.<br /><br />Z Ursusa do Piastowa jedziemy ca艂y czas wzd艂u偶 tor贸w /droga gruntowo-szutorowa/. W Piastowe, tu偶 przed stacj膮 PKP, zje偶d偶amy na asfalt /musimy omina膰 stacj臋/. Po przejechaniu ok. 300m wskakujemy na chodnik z kostki. D艂uga prosta. W momencie, gdy chodnik obija lekko na lewo od tor贸w, my kierujemy si臋 prosto na ukazuj膮c膮 si臋 naszym oczom wydeptan膮 艣cie偶k膮. Teraz ca艂y czas przed siebie obok tor贸w. Uwaga na pieszych!<br /><br />Po przejechaniu tego odcinka wypadamy na stacj臋 PKP w Pruszkowie. Tu lepiej zjecha膰 na asfalt. Jedziemy nim maj膮c tory po prawej stronie, a偶 do momentu, w kt贸rym droga asfaltowa skr臋ca zdecydowanie w lewo. To moment, w kt贸rym musimy odbi膰 lekko w w prawo na chodnik. Dalej jedziemy prosto przy torach, po chodniku. Za moment ukazuje si臋 nam przejazd w Parzniewie. Pokonujemy go, najlepiej po lewej stronie /pod pr膮d/,聽 i natychmiast skrecamy w pierwsz膮 w lewo. <br /><br />Po przejechaniu ok. 200m skr臋camy ponownie w lewo w szutrow膮 drog臋 /w ston臋 tor贸w/. Teraz tory mamy po lewej stronie. Tniemy prosto szutrem do sk艂adu 偶wiru. Na terenie sk艂adu szukamy bramy wyjazdowej /po prawej/. Uwaga na koparki i wywrotki! Wyje偶d偶aj膮c momentalnie kierujemy si臋 w lewo, znowu w kierunku tor贸w.<br /><br />Za chwil臋 widzimy zaro艣ni臋t膮, star膮 betonow膮 drog臋. Jedziemy ni膮 albo do ko艅ca albo, i tu wymagana jest szczeg贸lna uwaga, odbijamy w prawo w przecink臋 prowadz膮c膮 na pola /trudno za pierwszym razem j膮 wyniucha膰/.<br /><br />1.Jad膮c przecink膮 /weg艂ug planu/, wyskakujemy na pola wcze艣niej. Ta opcja jest milsza, poniewa偶 betonowa droga jest mocno zaro艣ni臋ta, zaniedbana i za艣miecona. Teraz w lewo poln膮 drog膮 i prosto, a偶 do rozwidlenia. Na rozwidelniu polnych dr贸g skr臋camy lekko na prawo. Ca艂y czas prosto, pi臋kn膮 drog膮 przez pole /przez moment s膮 dwie r贸wnoleg艂e drogi/. <br /><br />2.Jad膮c prosto dojedziemy do opuszczonego domu /po lewej/ przy przeje藕dzie. Wtedy musimy kierowa膰 si臋 w prawo,聽 w kierunku p贸l. Po 150m skrecamy w lewo w poln膮 drog臋 /przez moment s膮 dwie r贸wnoleg艂e drogi/. Dalej prosto.<br /><br /><br />Dopadamy asfaltu. Rozgl膮damy si臋 uwa偶nie i dajemy w lewo do Brwinowa /ul.Powsta艅c贸w W-wy/.<br /><br />Zabawa zaczyna si臋, gdy spadnie deszcz i polne drogi namokn膮.. :)) <br />

This cycling route is ideal for: MTB City bike

You will cycle on the following surfaces: Paved Unpaved Gravel

You can use this route as a template in our cycling route planner so that you don鈥檛 have to start from scratch. Customize it based on your needs to plan your perfect cycling tour.