Cycling Route in Niedrzwica Duża, Lublin Voivodeship, Poland

szlak zielony i niebieski z dodatkami

Trasa zaczyna się i kończy w Niedrzwicy dużej. Pkrywa się ona ze szlakiem zielonym i niebieskim. Posiada drogi szutrowe, gruntowe, leśne i asfaltowe kazdym rowerem mozna bez problemu pokonać(no może poza typowym rowerem szosowym typu kolażówka). Podążamy na ulicę górki docierając do szlaku zielonego kierując sie w strone lublina,(w lesie maly dodatek nie trzeba korzystac mozna trzymać sie szlaku, lecz polecam pojechac bliżej natury)Z Krężnicy jarej kierujemy się w stronę strzeszkowic przed torami skręcamy w lewo podążamy wzdłuż torów kolejowy drogą szutrowa nastepnie ścieszką i drogą gruntową, caly czas wzdłóż torów, docierając do szlaku zielonego kierujemy sie w stronę tomaszówki.(można przez tomaszówkę patrz mapę) trzymamy sie szlaku zielonego ktory doprowadzi nas do Niedrzwicy kościelnej. Wjeżdżamy na szlak niebieski mapa pokazuje wersje skruconą(za lasem na polnym skrzyżowaniu gdzie jest maly domek skrecamy w lewow kierunku sobieszczan, dojezdzamy do torów, wzdłuż torów ok 1 km do znaku stop w prawo przez tory i docieramy do szlaku niebieskiego slrecając w lewo) można jechac po szlaku niebieskim caly czas trasa wydłuży sie o okolo 5 km. W miejscowości sobieszczany kierujemy sie na skrzyżowaniu w prawo na nastepnym prosto, prosto tak jak nas droga prowadzi aż dojedziemy do drogi (niedrzwica duża-bychawa) w lewo w strone niedrzwicy dużej, za lasem kolo budynkow w polną droge w lewo do lasu. (Można przez las i w prawo na koncu lub wzdłuż lasu). Na rogu kierujemy się w lewo w kierunku ul. leśnej i az do centrum. Jadąc powoli z rodziną mozna pokonac trasę w około 3 godziny. Polecam ładna trasa blisko z naturą, dobra dla ludzi którzy nawet nie znają bardzo terenu ciężko sie zgubić w terenach niezamieszkalych przeważnie jedziemy szlakami oznaczonymi poza szlakami jedziemy blisko cywilizacji, znając teren trase moża skrócić lub wydłużyć