Cycling Route in Kašina, Grad Zagreb, Croatia

Sljeme staza 26-9-10-Krvaric

<span style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; outline: 0px; vertical-align: baseline; color: rgb(102, 102, 102); font-family: Helvetica, 'Helvetica Neue', Arial, sans-serif; line-height: 20px;">OPREZ - poštujte planinare, ovo su njihove staze. Nemojte juriti pored njih, usporite (ne sa brutalnim kočenjem i blokiranjem kotača jer tako i staze uništavate), pozdravite i nastavite dalje. Ovo su vikendom dosta prometne staze.</span>

<div style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; outline: 0px; vertical-align: baseline; color: rgb(25, 25, 25); font-family: Arial;">  </div> <div style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; outline: 0px; vertical-align: baseline; color: rgb(25, 25, 25); font-family: Arial;"> <span style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; outline: 0px; vertical-align: baseline; color: rgb(102, 102, 102); font-family: Helvetica, 'Helvetica Neue', Arial, sans-serif; line-height: 20px;">Staza kreće kao i neke druge iz moje kolekcije - od Tomislavca, prema PD Grafičar stazom 26, dalje prema PD Risnjak, pa na stazu broj 9. Opis toga puta možete naći na tim rutama.</span></div> <div style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; outline: 0px; vertical-align: baseline; color: rgb(25, 25, 25); font-family: Arial;">  </div> <div style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; outline: 0px; vertical-align: baseline; color: rgb(25, 25, 25); font-family: Arial;"> Kada se dođe do skretanja na stazu 10 (poslije dropa od pola metra), ne ide se čisto na 10-tku, već se po širokom kanalu ide desno, pa onda prvo skretanje lijevo nakon 20ak metara. Tu kreće malo širi brzi put koji zna biti neočišćen, stoga oprez. Kasnije se to pretvori u lijepu singlicu koja ide gore-dolje pa ima i pedaliranja. Jedino mjesto gdje se može zeznuti i fulati staza jest kada nakon nekih 1-1,5km od skretanja sa 9tke krene ravni široki brzi spust. Onda treba skrenuti za 180° lijevo, da bi nastavili prema Krvariću. Kada skrenete za taj 180° u lijevo, čeka Vas par kratkih uspona i dolazak na singlicu za Krvarić. Prepoznat ćete to po puno korijenja koje vas čeka. Na kraju se singlica dijeli na lijevo gdje se izađe lagano na cestu, te desno gdje je drop. Oprez samo na aute koji tu prolaze, a vi izlazite direkt na cestu nakon dropa. Nakon ceste dolazi strmi dio spusta i kratka vožnja po Krvariću (zna biti sklisko uvijek) koji završava kod brane.</div> <div style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; outline: 0px; vertical-align: baseline; color: rgb(25, 25, 25); font-family: Arial;">  </div> <div style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; outline: 0px; vertical-align: baseline; color: rgb(25, 25, 25); font-family: Arial;"> Na brani vikendima zna biti gađanje glinenih goluba pa onda morate skroz okolo ići da bi izašli na Kustošijansku (uspon po cesti). Ako nema gađanja, onda preko brane, pored konjskih nastambi izađete na Kustošijansku cestu.</div> (cloned from route 2350677)

This cycling route is ideal for: MTB City bike

You will cycle on the following surfaces: Gravel