Cycling Route in Sinj, Splitsko-Dalmatinska Županija, Croatia

Ruta za "najjače"

Ova izuzetno zahtjevna ruta kreče iz Sinja, pa polako brdima Suhača i Lučana, Hrvaca, pa izuzetno teški uspon do Đonlinih Draga u Satriću. Slijedi spust do Potravlja, vožnja kroz Potravlje pa opet jaki uspon do Gornjih Kunaca. Povratak do D1 ceste i nakon nekoliko km vožnje pa skretanje lijevo prema brani Peruća kroz Hrgoviće. Preko brane do Buljana na Biteliću, a onda skrenuti desno i slijedi strmi spust prema Cetini. Tada 2-3 km vožnje uz ljepoticu Cetinu te dolazak do ipozantnog mosta na Panju. Tu se nastavlja pravo prema Bajagiću.Vozi se asfaltnom cestom bez puno prometa, sve do Hana na Cetini. Prelazak preko mosta i onda lagani uspon do predjela zv.Privija. Na Priviji skrenuti desno prema Šušnjevači te dobrim makadamom uz Poljakovu gredu dolazite do Šušnjevače i repetitora. Onda makadamom lagani spust do Vukovića te još 2 km i već ste u Sinju. Nakon ove rute osjetiti ćete se ponosni i ispunjeni što ste je odvozili jer se tijekom vožnje ima što vidjeti, od prekrasnih pogleda na Peruću i okolne planine do vožnje po brani Peruća i uz rijeku Cetinu. Zaista prekrasna ruta, jako zahtjevna i isključivo za mtb i spremnog biciklistu. U vožnju se ne upuštati tzv. "vikend bajkeri".