Cycling Route in Lipany, Prešovský kraj, Slovak Republic

lipianska trapenica

tazka,narocna mtb trasa,narocny profil,dlhe stupania,super vyhlady,pekne hrebene,singletracky,idealne rozdelit na dva dni:1.den lipany-sabinov  2.den sabinov-lipany

trasa zacina v lipanoch,malom mestecku v hornotoryskom regione.prejdeme cez most ponad rieku toprysu okolo sportoveho arealu smer dubovica,na zaciatku obce odbocka vpravo na letisko-asfalt-na kopci v lavo na polnu cestu,stale hore na hreben-po paradnom hrebeni cez bandovce,po lesnej ceste cez les a luky az k napojeniu na zelenu tz,po znacke az nad lacnov,z lacnova po lukach pio cervenej tz. do vys.slavkova,na koniec obce,odtial okolo kamenolomu po doline,neskor vpravo do kopca po zvaznici az na velke odpocivadlo,kde sa napojime na zltu tz,ktora vedie az na vrchol smrekovice,vrcholova cast nie je zjazdna na biku.z vrcholu smrekovice pekne vyhlady,zostup po zltej-trial-az na kravcovu kde sa napojime na zelenu tz.,prejdeme cez dve luky na tretej treba odbocit zo znacky na makadamku,asi 100m vpravo pod znackou,po tejto ceste peknym zjazdom az do kopytovskej doliny-pozor v doline nie vpravo dole,ale pokracujeme makadamkou hore do kopca,po par serpentinach,vychadzame na lacnovske luky,cez ktore sme prechadzali,odbocime vpravo smer lacnov,nad obcou prudko vlavo do strmeho kopca az do sedla magura,pokracujeme popd bachuren trasou v opacnom smere po zelenej tz(marduna vrchol bez tz),peknym singletrackom prakticky az do sabinova,odtial asfaltovou cestou smer drienica do kopca az na lysu,z vrcola lysej pokracujeme po zelenej tz. az na chatu cergov-krizovatka turistickych tras.od chaty cervenou tz. do tiahleho stupania na cergov a chochulku,dalej po modrej tz. hrebenom cergova az na mincol,dole po modrej tz.,pod sedlom zist zo znacky na konci luky vlavo po zvaznici az do sokolej doliny,popod sokoliu skalu zjazd do kamenice,v strede obce vlavo po zltrj tz.neskor vlavo po ceste  na kameniky hrad,pekne vyhlady,z hradu zjazd po luke k detskemu taboru,po asfaltke vpravo dole az po obec lucka,pred obcou vpravo cez brod po rozbitej polnej ceste do sedla pod hradom,odtial po pravom okraji luky(pola)ponad zahrady a domy do sparovej doliny,cez xc trat az k motorestu,dalej asfalt vlavo az do lipan

You will cycle on the following surfaces: Paved Unpaved Gravel

Highlights Along The Route

Point of Interest

sparova,motorest,ubytovanie,pivo,crosscountry trat,odtial asfaltom do lipan -the end

sokolia skala

v sedle odbocit prudko vlavo,cez les po modrej tz.,na luku,na konci luky zist zo znacky,cesta vlavo!!

More highlights are available with Bikemap for iOS and Android.