Cycling Route in Kežmarok, Prešovský kraj, Slovak Republic

Na Beliansky rybník

<span style="color: #000000;">T<span style="font-family: Tahoma;"><font style="font-size: 8pt;">áto trasa je vhodná pre rodinné výlety v prírode, na ktorú sa napojíme v Kežmarku pod Štartom na sídlisku Sever a po asfaltovej ceste prechádzame okolo drevospracujúcej firmy po ľavej strane a po pravej okolo garáži pod kameňolomom. Po niekoľkých metrov sa asfaltová cesta skončí, a pokračujeme už po šotolinovej ceste okolo kompostárni a záhradkárskej oblasti sa dostávame k hájovni, kde sa cesta zatáča doprava. Po niekoľkých metrov míňame Ranč Čajka a dostávame sa k vodnej nádrži Zlatná. Tu odbočujeme doľava a začíname mierne stúpať na najvyšší bod trasy. Po viac ako 2 kilometrov stúpania po lesnej ceste začneme klesať až do Krížovej Vsi, odkiaľ pokračujeme po miestnej komunikácii cez celú Spišskú Belú, za ktorou sa napájame na cyklistický chodník, ktorý nás zavedie rovno k Belianskemu rybníku.</font></span></span>