Simancas - Laguna de Duero - Tudela de Duero (pico de la Mambla y pico de la Cuchilla)

A cycling route starting in Simancas, Castille and Le贸n, Spain.

Overview

About this route

0

-Salimos de Pinarillos (SImancas) por el carril bici hasta la FASA Renault-

-En el km. 7,5 en el Pinar de Antequera giramos a la derecha y por el camino viejo de Simancas llegamos a Laguna de Duero (km. 10,5)

Atravesamos el pueblo, pasamos por la Laguna, y cruzamos la N-601. Nada m谩s cruzarla (km.12,5 aprox.) cogemos el canal del Duero.

En el km 15,5 pasamos por debajo de la A-601. Seguimos paralelos al Canal del Duero. En el km 21,2 pasamos por debajo de la A-11 Ctra Valladolid - Soria

Entre el km 24 y 25 nos desviamos a la izquierda si tenemos ganas para afrontar las peque帽as subiditas del pico de la Mambla y pico de la Cuchilla, que est谩n enfrente de Tudela de Duero.

-:--
Duration
28.4 km
Distance
171 m
Ascent
79 m
Descent
---
Avg. speed
---
Avg. speed
Jorge Melgar
Jorge Melgar

created this 8 years ago

Route quality

Waytypes & surfaces along the route

Continue with Bikemap

Use, edit, or download this cycling route

You would like to ride Simancas - Laguna de Duero - Tudela de Duero (pico de la Mambla y pico de la Cuchilla) or customize it for your own trip? Here is what you can do with this Bikemap route:

Free features

Premium features

Free trial for 3 days, or one-time payment. More about Bikemap Premium.

  • Navigate this route on iOS & Android
  • Export a GPX / KML file of this route
  • Create your custom printout (try it for free)
  • Download this route for offline navigation

Discover more Premium features.

Get Bikemap Premium

From our community

Other popular routes starting in Simancas

Open it in the app